Dekoracje ścienne i nie tylko z My Pink Plum!

 
   

     Postanowiłam napisać ten post, ponieważ wiele z wam może jeszcze nie zna strony My Pink Plum. Blog ten całkowicie skradł moje serce! Z tego też powodu chciałabym wam zaprezentować jedno z najbardziej inspirujących i kobiecych miejsc w internecie.

     Jak sami o sobie mówią, prowadzą najbardziej kobiecego bloga w internecie. Można znaleźć na nim przeróżne motywy graficzne, posty DIY czy lifestylowe. Blog posiada zakładkę "do druku" gdzie możemy znaleźć, jak sama nazwa wskazuje - materiały graficzne do wydrukowania. Blog My Pink Plum posiada pełną gamę projektów m.in. plakatów, girland, etykiet czy karteczek na różne okazje. Moje serce skradły wszelkiego rodzaju przepiękne plakaty. Grafika oraz sam motyw każdego projektu jest bardzo kobiecy i po prostu piękny.





       Jedyne czego potrzebujemy do stworzenia np. pięknych plakatów ściennych to wydrukowany projekt oraz antyrama lub ramka, która pasuje do naszego wnętrza. Osobiście plakaty powiesiłam na antyramie z pepco, która kosztowała ok. 4 zł. Nie jest może zbyt efektywnym (nie mylić z efektownym ;) ) produktem, lecz swoją funkcje jako tako spełnia.




Zdjęcia: mypinkplum.pl

    Strona posiada wiele różnych motywów, które pięknie wyglądają na ścianie czy jako zwykła dekoracja. Jestem pewna, że każda z was znajdzie coś dla siebie. Za bardzo małe pieniądze możemy świetnie i oryginalnie ozdobić nasze pomieszczenie.





 Zdjęcia: mypinkplum.pl
 
     Strona My Pink Plum jest niesamowicie pięknym i kobiecym miejscem w internecie. Niestety niewiele stron daje nam taką dawkę inspiracji jak właśnie ten blog! Z tego powodu polecam tę stroną każdej z was.


Link do bloga: www.mypinkplum.pl

39 komentarzy:

  1. Znam ten blog, ale nie przeglądałam go tak bardziej. Będę musiała to nadrobić. Bardzo podobają mi się takie dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam takie dekoracje! Jestem ogromną fanką DIY ale co śmieszne, zwykle kończy się u mnie na oglądaniu, rzadko motywuję się do zrobienia czegoś, co mnie zainspirowało (ups!)

      Usuń
  2. Sqietne sa te atqoje dekoracje :) pozazdrościć wyobrazni :)
    Zapraszam do mnie, Vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękjne dekoracje, robią wrazenie !
    Mogę prosić o poklikanie w linki? Bardzo zależy mi na kontynuacji współpracy :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Również uwielbiam tego bloga! Plakaty się super prezentują :) Sama też powoli staram się tworzyć różne plakaty i obrazki do wydrukowania :) Dzięki za odwiedziny i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam tej strony, też chciałam sobie oprawić w ramkę różne napisy ;). Obserwuję ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam o tym blogu, ale zajrzę. :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam o tym blogu, ale zajrzę. :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie proste rzeczy naprawdę nadają tego czegoś :) Koniecznie muszę zajrzeć na ten blog
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super są te naklejki :)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł! Ja uwielbiam tego typu ozdóbki ;)

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam ten blog, uwielbiam!
    Obsewuję, bo również ciekawie piszesz :)))
    Szalona Perfekcjonistka

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz rację, te grafiki są świetne! Dzięki za ten post :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znałam tej stron, ale zaczęłam ją przeglądać i już mnie wciągnęła haha

    http://tragicm4gic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym blogu, ale koniecznie muszę tam zajrzeć!
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tego bloga, ale zdjęcia rewelacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Heeey Sweetheart!
    I am Brazilian and I was looking for foreign blogs then I found his own, which by the way is beautiful and certainly I'm already following you.
    It makes me a visit there on my blog, I'll love it!
    You are rolling a wonderful giveaway on my blog. We will participate?
    Sucess always!
    XOXO *--*

    www.makedamotociclista.blogspot.com.br
    My Instagram: tamiya343
    My Twitter: @ cat_343
    My YouTube Channel: www.youtube.com/tamiyasulista
    I am his your follower

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczności :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam inspiracje, z chęcią zajrzę na tą stronkę :)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie dekoracje! *_*

    zanetatomaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie dekoracje! *_*

    zanetatomaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię dodawać mojemu pokoju dekoracyjnych akcentów, więc na pewno zajrzę na ten blog. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) http://lilalienlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo pomysłowe dekoracje! Osobiście za nimi nieszczególnie przepadam, ale sądzę, że nadają wnętrzom uroku i ładnie się prezentują.
    Pozdrawiam!
    http://anime-manga-by-neraya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł. Tak się składa, że uwielbiam przystrajać sobie pokój przeróżnymi plakatami, cytatami i obrazkami w bardzo podobnym do tego stylu. Myślę, że znajdę coś dla siebie :) Pozdrawiam!
    http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuje ten blog od pewnego czasu, sliczności. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio właśnie ściany u siebie dekoruje i takie gotowe materiały do wydrukowania bardzo mi się przydadzą. :D

    Oczy Outsidera, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  26. Faktycznie, nigdy o tym blogu nie słyszałam, ale już nadrabiam zaległości! Świetne te plakaty :)

    Buziaki :*
    Viva la Ola

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie "pierdoły" chociaż muszę się ograniczać, żeby nie zagracić pokoju haha :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Znam tego bloga,zgadzam się z Tobą są tam naprawdę śliczne obrazki do wydruku!❤️
    MÓJ BLOG ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnio trafiłam na tą stronkę i faktycznie warto tam zaglądać często :)

    OdpowiedzUsuń
  30. U siebie w pokoju planuję powiesić takie plakaty i chętnie skorzystam z tego bloga! :)

    Ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Book Written Rose , Blogger