Bransoletki przyjaźni z SHE&HE


"[...]Biżuteria nie jest po to, aby wzbudzać zazdrość ani tym bardziej zdumienie. 
powinna pozostać ozdobą i rozrywką..."
~Lisa Chaney "Coco Chanel. Życie intymne"


    Biżuteria od zawsze jest nieodłącznym towarzyszem każdej stylizacja. Należę do osób, które nie lubią przesadnie obwieszać się dodatkami. Akurat w tym przypadku stanowczo wolę minimalizm.
Biżuteria jak mawia wiele ikon mody może jednocześnie ukoronować stylizacje i tym samym ją całkowicie zepsuć. Jakiś czas temu nawiązałam współpracę ze wspaniałą firmą SHE&HE, która posiada niesamowitą biżuterię!


    Jak możemy wyczytać na ich stronie firma powstała, aby przybliżyć nam wspomnienia z lat dziewięćdziesiątych, kiedy to komputer był dobrem ekskluzywnym, a uwielbianym zajęciem młodych dziewczyn było wyplatanie bransoletek. Na całe szczęście należę do pokolenia, które również wyplatało ozdoby z muliny. Przeróżne kolory, wzory, grubości, długości zadziwiały i inspirowały do robienia kolejnych i kolejnych.
    Kiedyś na znak przyjaźni dziewczyny wymieniały się wplecionymi bransoletkami. W czasach kiedy to ja byłam w podstawówce również podobne przekonanie panowało wśród dziewczyn, Wraz z przyjaciółkami nosiłyśmy identyczne bransoletki z muliny, gdzie wyplecione były nasze inicjały. Na samą myśl o tych czasach pojawia mi się uśmiech na ustach. Dziecięce życie, kiedy to największym problemem było, gdzie znaleźć najfajniejsze kolorowe karteczki lub jak pokonać najtrudniejszy poziom w grze w gumę.

Marka She&He posiada w swojej ofercie bransoletki damskie, męskie oraz na nogę. Bransoletki są w przeróżnych kolorach, z różnymi dodatkami również możemy zakupić zestawy bransoletek.



     Strona She&He: bransoletkiprzyjazni.pl
Facebook She&He: facebook.com
Facebook bloga: facebook.com

Bardzo wam dziękuję za uwagę. Chciałabym wam z całego serca podziękować, ponieważ niedługo na liczniku wyświetleń wybije 5 tys!

Teraz wasza kolej. Co wy sądzicie na temat bransoletek She&He?
Macie swoją ulubioną biżuterie?
Czekam na wasze odpowiedzi i opinie w komentarzach ;)


12 komentarzy:

  1. Lubie takie bransoletki w okresie letnim, szczególnie jak gdzieś wyjeżdżam :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Te bransoletki są śliczne! Ale ja niestety nie nadaję się do noszenia takich rzeczy. Zawsze wszystkie dodatki mi się psują:(
    Pozdrawiam serdecznie http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne bransoletki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne bransoletki. Mam podobne z sieciówki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne bransoletki, piękne masz kolorki.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem wierna bransoletkom z Lilou - uwielbiam je za delikatność i estetykę wykonania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie bransoletki, zawsze przywożę takie z wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejka!
    Naprawdę świetny blog! :) Zapraszam również do mnie https://owstyle.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Book Written Rose , Blogger