Niesamowite świece i woski Yankee Candle



    Od zawsze uwielbiałam piękne zapachy, jednak świece zapachowe z tanich sklepów nigdy nie były moimi ulubieńcami. Kilka miesięcy temu robiąc zakupy na mintishop.pl zauważyłam woski Yankee Candle. Niesamowita ilość zapachów przytłoczyła mnie od pierwszego momentu. Zapach świeżo wypranego prania, hiszpańskiej plaży, świeżo upieczonej tarty, a nawet deszczowego dnia. Przepiękne opisy takie jak "Nad głową turkusowe niebo - wydaje się być na wyciągnięcie ręki... A Ty leżysz na piasku, czujesz zapach zmoczonych morską wodą - skał, zielonych traw  i wyjątkowego, ciepłego piżma. Czego chcieć więcej na tę chwilę..." lub "Relaksująca mieszanka wanilii z heliotropem i odrobiną drzewnych nut. Roztacza magię ciepłych, gwiaździstych letnich nocy..." wcale nie ułatwiały mi wyboru.



     Po długim namyśle wybrałam zapach Black Coconut, czyli " świeczka o pięknym, egzotycznym zapachu dojrzałego kokosa, cedru i kwiatów." oraz Egyptian Musk, czyli "Świeczka o zapachu piżma ze szczyptą wanilii i drzewa cedrowego". Moim ulubieńcem stał się czarny wosk Black Coconut. Jest on piękny, delikatny i idealny podczas chwili relaksu. Wosk Egyptian Musk nie przypadł mi do gustu. Dla mnie niestety jest zbyt duszący. Czas palenia się wosków to 8 godzin. Cena jednego wosku to 8 zł. Trzeba jednak doliczyć koszt zakupu kominka, w którym woski trzeba roztopić.




      Świecę Yankee Candle produkowane są  w Whately, Massachusetts w Stanach Zjednoczonych. Są one stworzone z wysoko oczyszczonej parafiny. Dobieranie i tworzenie zapachów również nie jest kwestią przypadku. Każdy produkt w fazie testowej przechodzi analizę i różne testy przez znawców produktu. Kolory świec i wosków dobierane są tak, aby pasowały do oferowanego zapachy oraz wnętrza.



photo: przytulny.pl

        Oprócz wosków dostępne są również świeczki w małym rozmierzę oraz świece w słoikach o średnim i dużym rozmiarze. Wosk trzeba rozpuszczać w kominku, jednak przy świeczkach nie ma tego problemu. Świeczki w słojach oprócz niezwykłego zapachu mają również przepiękny wygląd. Duża świeczka w słoju starczy nawet na 110-150 godz. palenia,  natomiast w rozmiarze średnim starczy na 40 godz. Mała świeczka, która już nie jest w słoju starcza na 15 godz. palenia. Cena świeczek w słoju rozpoczyna się od 82 zł do nawet 105 zł. Natomiast ceny zwykłych świeczek to ok. 11 zł.




     Marka Yankee Candle specjalnie dla wosków stworzyła niepowtarzalną kolekcje olśniewających kominków. Kominki pełnią dodatkową funkcję - ozdobną, przez swój piękny wygląd. Do wyboru są zwykłe, proste kominki w różnych neutralnych kolorach, duże, bardzo estetyczne kominki oraz niepowtarzalne i oryginalne kominki w różnych kształtach i o różnych fakturach. Cena takich kominków na stronie YankeeStore rozpoczynają się od 32 zł. Swój kominek, jednak zakupiłam w rossmannie. Opowiadałam o nim w poście o drogeryjnych ulubieńcach marca.





      W ofercie marki Yankee Candle znajdziemy również aromatyczne saszetki, zapachy do samochodów, odświeżacze powietrza oraz wiele innych. 


A jaki jest wasz ulubiony zapach marki Yankee Candle?
Bardzo wam dziękuję za uwagę i zachęcam do obserwowania bloga i zaglądania na nasze konta społecznościowe ;)

Facebook: link

15 komentarzy:

  1. ja uwielbiam fluffy towels! Ogólnie preferuję białe woski :) Ale black coconut bardzo mnie kusi! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małe świece są też w słoju, ich cena to 40-50 zł :)
    Polecam Soft Blanket i Summer scoop, piękne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wstyd się przyznać, ale ja ani razu jeszcze nie używałam tych wosków! Chyba w końcu przyszła na nie pora :)
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiach ich produkty <3
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejśc w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. How lovely!
    Would you like to follow each other? Follow me and I'll follow back))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego kokosowego zapachu jestem bardzo ciekawa, słyszałam właśnie że ten Egyptianjest duszący :( Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba w końcu zakupię te woski! Uwielbiam pachnące wnętrza :)

    http://meengie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam tyle dobrego o tych woskach! Na jesień i zimę zamierzam zaopatrzyć się w wieele zapachów!
    Pozdrawiam :*
    Natforart

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba kupię te woski ;) dużo świetnych rzeczy o nich słyszałam ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnie swoje woski kupowałam w okresie świątecznym i w zasadzie nie mam ulubionego, wszystkie są piękne hahah!

    Pozdrawiam
    dandiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę w końcu kupić jakieś woski *.* Tyle pięknych zapachów do wąchania!! :D
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie posiadam ich świeczek, ale tyle osób się nimi zachwyca że aż mam ochotę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Black Coconut. Mam kilka na zapas i często sobie go popalam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale one muszą Ci pięknie pachnieć w pokoju :)
    Micia

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Book Written Rose , Blogger