Jak wywołać nastrój świąteczny


      Święta to jedno z najważniejszych wydarzeń w ciągu całego roku. Jak każdy z nas wie, wiąże się ono z narodzinami Boga - w tradycji chrześcijańskiej. Przez te wszystkie setki i tysiące lat święta stały się momentem w którym spotykamy się z rodziną, zatrzymujemy się w codziennej pogoni oraz mamy czas na chwilę odpoczynku. Święta to chyba najbardziej charakterystyczne wydarzenie w ciągu całego roku. Już miesiąc przed nimi w sklepach słychać świąteczne utwory, widać prezenty i dekoracje choinkowe oraz przeceny na dosłownie wszystko. Osobiście co rok z niecierpliwością wyczekuję świąt. Uwielbiam te przygotowania świąteczne, śnieg i ten nastrój. Własnie - co z tym nastrojem, bądź jak kto woli klimatem. Wielu z nas już na początku grudnia lubi wprowadzić się w świąteczne nastroje. Dziś zaprezentuje wam kilka rzeczy, które wprowadzają mnie w świąteczny nastrój.

Choinka
     Choinka to jeden z najbardziej charakterystycznych elementów świat Bożego Narodzenia. Uwielbiam choinkę ubierać oraz na nią patrzeć. Osobiście bez choinki nie wyobrażam sobie świąt!


Dekoracje
     Dekoracje świąteczne nie tylko sprawią, że nasze pomieszczenie będzie piękne i klimatyczne, ale też wprowadzą nas w niesamowity nastrój!


Jedzenie
     Jedzenie to również nieodłączna część świąt, jednak nie musimy czekać do wigilii, aby zjeść coś dobrego. Mnie w zimowy i świąteczny nastrój wprowadzają pięknie udekorowane ciastka, gorąca czekolada czy kawa, itp. Świetnym pomysłem jest również wspólne rodzinne dekorowanie ciastek. 😊


Zdjęcia

     Przeglądając zdjęcia na różnych portalach można bardzo szybko wprowadzić się w świąteczny nastrój,


Piżamy

     Świąteczne, grube i niesamowicie urocze piżamy to dla mnie mus w okresie zimowym i świątecznym! Zimowy poranek z rodziną lub z ukochanym w niesamowicie słodkiej piżamie to jest to o czym marzę! 💗



Świąteczne filmy

 Świąteczne filmy to może w dużej mierze banał, jednak na pewno wprowadzą nas w świąteczny nastrój. Głupkowate komedie czy animowane filmy są idealne na to, aby w gronie osób które kochamy odpocząć i wspólnie pośmiać się. 



Muzyka
Świateczne utwory, często kolędy w nowoczenysch odsłonach mogę wywołać u nas niesamowity nastrój. Jednak wiem, że wiele moich znajomych słysząc ciągle te same utwory przez równy miesiąc w radiu, w sklepach i w domu mają ich po prostu dość. Więc wszystko z umiarem ;) 





Reklamy
  
    Telewizja jest z nami praktycznie codziennie, tymbardziej w dni kiedy mamy wolne. Poniżej zaprezentuje wam moje ulubione świąteczne reklamy 💗






Filmiki
   W świąteczny nastrój oczywiście wprowadzają mnie również filmiki na youtube typu vlogmasy, DIY itp.








A co u was wywołuje świąteczny nastrój?

Mam nadzieję, że post przypadł wam do gustu 💗 Zachęcam was do komentowania i obserwowania bloga 💋

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam czas świat, jest on tak magiczny! :)
    Zgadzam się w pełni, że świąteczne filmy i reklamy wprowadzają nas w świąteczny nastrój!
    Pozdrawiam http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Bardzo mi się przydał ponieważ już od kilku lat nie czuję tego świątecznego nastroju. Wszystkie punkty zawsze spełniam oprócz wystroju pokoju! W tym roku chyba zakupię kilka ozdób i poustawiam je w swoim pokoju. Mam nadzieję, że mi to pomoże :)
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę doczekać się ubierania choinki!
    Pozdrawiam,
    Rose♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej uwielbiam w święta jedzenie! :DD
    Oczywiście cała ta atmosfera wpływa na mnie dobrze i kojąco, tak tylko żartuję :P
    Obserwuję! Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    http://emigrantkatestuje.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio też namiętnie oglądam Vlogmasy :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Brakuje tylko świątecznych książek :) które ja osobiście uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tak wszędzie widać zbliżające się święta ;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w tym roku nie będzie świąt jeśli chcesz wiedzieć więcej zajrzyj na mojego bloga, niedługo wytłumaczę dlaczego nie będę obchodzić świąt :)
    Obserwuje i zapraszam na mojego bloga o życiu którego odnowiłam po 5 latach: diamentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi do świątecznego nastroju jest potrzebny powrót do domu i pieczenie ciasteczek.. Studiując i mieszkając bardzo daleko od domu jakoś ciężko mi poczuć prawdziwą świąteczną atmosfere.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi do szczęścia najbardziej potrzeba flanelowej piżamki z pierniczkami i Kevinem <3 Mam nadzieję, że te Święta będą udane :)
    AA

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne rady :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Book Written Rose , Blogger