Victoria's Secret Fashion Show 2016


      W listopadzie 2016 roku odbył się 21. pokaz bielizny marki Victoria's Secret. Pokaz jest uznawany za jedno z największych wydarzeń w całym modowym świecie. Biorą w nim udział największe gwiazdy muzyki oraz najpopularniejsze i najpiękniejsze modelki takie jak Adriana Lima,Taylor Hill, Bella i Gigi HadidKednall Jenner czy Irina Shayk. Za oprawę muzyczną w tym roku odpowiadali Lady GagaBruno Mars i The Weeknd. Poniżej znajdziecie fotorelacje z jednego z najwspanialszych wydarzeń, nie tylko modowych.

































8 komentarzy:

  1. Mi się od pewnego czasu ten pokaz kojarzy z pewną sytuacją... Dziwne to skojarzenie, ale jak najbardziej zabawne :P
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę tym dziewczynom cholernie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm.. cóż mogę powiedzieć, odważne stylizacje :D

    http://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog i notka! Obserwuję i zapraszam również do zaobserwowaniamojego bloga! :)
    kreatywnyblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się, że ich modelki mają co pokazać. Co prawda dużo modelek od VS jest po prostu chudych, ale są i takie którym jest co pozazdrościć.

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam
    http://amlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. one wygladaja nieziemsko! jak widze te zdjecia to od razu pojawia sie milion kompleksow co do mojej osoby hahhaa :D


    co powiesz na wspólną obs? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://www.justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam pokaz online :D Jedno z lepszych wydarzeń roku.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Book Written Rose , Blogger