Jojo Moyes "Kiedy odszedłeś"



      Po niesamowitym sukcesie "Zanim się pojawiłeś" (post o książce: niekosmetyczni ulubieńcy czerwca ) nadszedł czas na kontynuację przepięknej powieści. Oczywiście zabierając się do lektury byłam niesamowicie podekscytowana. W pierwszej części całkowicie się zakochałam! Czy tak będzie i tym razem? Zaraz się dowiecie ;)


      Książka na samym początku nie wywołała we mnie pozytywnych emocji. Wydawało mi się, że cała "akcja" jest ciągnięta na siłę. Jednak z czasem moje zdanie powoli się zmieniało. Książka niesamowicie wciąga, nawet nie zdążyłam mrugnąć, a już byłam na ostatniej stronie. Przyznam szczerze, że autorka świetnie gra na naszych emocjach. Z jednej strony czujemy ekscytacje nowym przebiegiem zdarzeń, z drugiej strony jesteśmy wściekli na jednego z bohaterów, znowu z trzeciej strony cały czas pamiętamy o Will'u. Historia opowiada o walce jaką przeszła Louisa po śmierci Will'a, aby wrócić do normalnego życia i nie oszaleć przy nowych bohaterach. Książka na pewno świetnie nada się na prezent (oczywiście tylko dla osoby, która przeczytała "Zanim się pojawiłeś"!)



A co wy sadzicie o książce "Kiedy odszedłeś"? 
Czytaliście ją?

4 komentarze:

  1. Nie przeczytałam "Zanim się pojawiłeś", ale obejrzałam film. Byłam nim tak podekscytowana, że kupiłam tą książkę i właśnie skończyłam ją czytać. Zamówiłam już kolejną część i z wyczekiwaniem czekam na kuriera :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam ani filmu, ani nie czytałam książki, ale wydaję się być bardzo ciekawa.
    Pozdrawiam i obserwuję od dawna :)

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Film obejrzę :)
    zapraszam do mnie
    http://jussstynnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam, ale zdecydowanie bardziej podobała mi się 1 część :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Book Written Rose , Blogger