Moje ulubione aplikacje na telefon


    Telefon komórkowy to w dzisiejszych czasach rzecz nr. 1, którą zawsze mamy przy sobie. W komórkach mamy aktualnie wszystko, od muzyki, przez listy zakupów, aż po mobilne banki. W dzisiejszym poście przedstawię wam 10 moich ulubionych aplikacji!


Google Keep



    Aplikacja, którą uwielbiam i praktycznie nie mogę się bez niej obyć. Jest ona całkowicie bezpłatna i ma polską wersje. Możemy w niej nie tylko robić notatki, ale też listy zakupów/zadań, zapisywać zdjęcia z notatkami czy nawet rysować po zdjęciach, aby np. zaznaczyć trasę na mapie, czy szybko coś naszkicować aby nie zapomnieć. Moim zdaniem jest to świetna i bardzo przydatna aplikacja.






    Aplikacja Duolingo jest pewnie wielu z was dobrze znana. Aplikacja dzięki, której można nauczyć się lub podszlifować swój język angielski. Moim zdaniem jest to świetna aplikacja zarówno dla dzieci, młodzieży jak i dorosłych. Jeśli bardzo dobrze znacie język angielski, możecie wybrać naukę innego języka.
   Aplikacja ma bardzo ciekawą grafikę. Uczymy się za pomocą zdjęć, co pomaga nam zapamiętać, słuchania oraz pisania.



Photo Editor Collage Maker




      Photo Editor jest to aplikacja, którą używam za każdym razem jeśli zdjęcie, które chcę dodać na Instagrama jest niewymiarowe. Możemy za równo dodać tło w ciekawym kolorze lub rozmazane tło, tak jak pokazuję wam na zdjęciach. Nie używam innych funkcji tej aplikacji, jednak z tego co zauważyłam można dodawać do zdjęć naklejki itp. 



KIMOJI


       Aplikacja KIMOJI to emotikony stworzone przez Kim Kardashian-West. Jest to jedyna płatna aplikacja, która wam dziś chcę pokazać. Musiałam jednak ją tu umieścić, ponieważ jestem od niej całkowicie uzależniona! Niektóre emotikony, a może KIMotikony opisują emocje człowieka lepiej, niż nie jedno słowo. W aplikacji KIMOJI mamy masę zwykłych emotikonów, ale również mamy gify, które czasami powinny być określone mianem +18.
   

    Aplikacja dzięki której możemy zapisywać swoje miesiączki. Jak wiadomo zapisywanie ich jest bardzo ważne podczas wizyt u ginekologa, czy chociażby w momentach kiedy chcemy sprawić nasze następne "trudne dni". Aplikacja jest niesamowicie urocza i idealnie nadaje się nawet dla młodych dziewczynek, które dopiero niedawno miały pierwszą miesiączkę. Po za możliwości zapisywania naszych ciężkich dni możemy również zapisywać objawy, które nam towarzyszą, stosunki płciowe czy wzięte tabletki. Aplikacja pokazuje nam dni płodne oraz za ile nastąpi miesiączka. Dodatkowo przypomina nam o zapisywaniu miesiączki oraz może obliczyć nasz cykl jeśli nie jesteśmy pewne.



Pinterest

     Pinterest jest to strona internetowa, którą pokochałam od pierwszego użycia. Z racji mojej miłości musiałam pobrać mobilną wersję tej strony. Jest to miejsce, gdzie możemy znaleźć mnóstwo inspiracji, świetnych zdjęć czy porad. Osobiście za każdym razem znajduje tam świetne pomysły na stylizacje, tatuaże, a nawet prezenty czy różne DIY. Jeśli lubicie inspirować się zdjęciami, to pokochacie tę stronę! 



Co jest grane?
 
    Aplikacja Co jest grane? to muzyczny quiz, który jest świetną zabawą dla osób kochających muzykę. Gra posiada rożne kategorie, które cały czas są aktualizowane. Dzięki tej aplikacji nie tylko muzycznie spędziłam wiele dni, ale również przypomniałam sobie wiele świetnych piosenek.



Czółko

    Czółko jest to mobilna wersja popularnych kalamburów. Dzięki niej nie musimy już sami wymyślać przykładów. Aplikacja jest świetna i uwielbiam ją! Gram w nią z wieloma członami mojej rodziny, a nawet z chłopakiem. Grając możemy wybrać czy chcemy opowiadać, rysować czy pokazywać. 



Kalendarz Google

     Może wydać wam się śmieszne, że w spisie Moich ulubionych aplikacji umieściłam kalendarz, jednak tak! Jest to jedna z uwielbianych przeze mnie aplikacji i z ręką na sercu przyznaję się, że nie umiałabym bez niej żyć. Z racji nauki w domu zapisuję w kalendarzu każda lekcje, spotkanie, ważną datę czy przypomnienie. Gdyby nie ona na pewno zapomniałabym o oddaniu książek na czas, wysłaniu raportu czy planowanej lekcji. Dzięki kolorom możemy pogrupować wydarzenia na np. spotkanie ze znajomymi - różowy, lekarz - żółty, a ulubione seriale - zielony. 




Open FM
    Open FM jest to radio, które możemy słuchać przez komputer, a teraz również w telefonie. Stacje są pogrupowane kategoriami takimi jak np. Impreza, Praca, Polski Rock, lata 80'te czy 100% Eh Sheeran. Moimi ulubionymi stacjami są Polski Rock oraz 100% Happysad. Głównie te dwa gatunki są u mnie molestowane podczas sprzątania ;)




Jakie są wasze ulubione aplikacje? 
Używacie, którejś pokazanej przeze mnie apki?


Mam nadzieję, że pokazałam wam kilka ciekawych aplikacji. Dziękuję wam za uwagę oraz czekam na opinie w komentarzach :)

7 komentarzy:

  1. Ja również używam tego kalendarzyka! :D
    Poza tym, nie mogę obejść się bez open fm!
    Obserwuję! Buziaki,
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam gre w czółko , można przy tym świetnie się bawić z przyjaciółmi :)!
    Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja praktycznie w ogóle nie używam aplikacji :) nie ciągnie mnie do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze żadnej z tych aplikacji zainstalowanych na swoim telefonie.
    www.niedokoncakosmetycznie.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam ten kalendarzyk do oznaczania miesiączki jak również Duolingo i Radio :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czółko ! :) Kupa śmiechu jest przy tym ;D

    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam żadnych z przedstawionych aplikacji, uzywam raczej takich podstawowych ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Book Written Rose , Blogger