Idealny prezent na dzień matki z projektogram.pl


 
       Dzień Matki zbliża się wielkimi krokami. Moja mama tego dnia ma również imieniny więc podwójnie świętujemy ten dzień. Osobiście jestem osobą bardzo sentymentalną i uczuciową przez co zawsze staram się stworzyć przepiękny prezent, który będzie oddawał moje uczucia do tej osoby. Prezent dla mamy jest dla mnie wyjątkowo ciężkim orzechem do zgryzienia, jednak w tym roku z pomocą przybył mi Projektogram.pl


          Wraz z mamą uwielbiamy zdjęcia, które są wspaniałą pamiątkową. Mamy ogromną liczbę rodzinnych albumów i starych kaset VHS, których przeglądanie wiąże się z mnóstwem radości, śmiechu i pięknych wspomnień. Własnie dlatego jako prezent dla mojej mamy wybrałam zestaw zdjęć w stylu retro, czyli polaroid. Zdjęcia można powiesić, schować do portfela czy włożyć do albumu.



    Zamówienie przyszło bardzo szybko w pięknym opakowaniu. Wystarczy przewiązać pudełko wstążką i już nadaje się na prezent. Wykonane są ze sztywnego materiału oraz są świetnej jakości. Do wyboru również są poduszki, casy, zdjęcia - kwadraty, ramki ze zdjęciami czy plakaty.

Moim zdaniem takie prezenty są świetnym pomysłem na każdą okazję, a tym bardziej na dzień Mamy, ponieważ możemy dać naszym kochanym mamom coś co będzie się wiązało jednocześnie ze wszystkim co ona kocha. Na poduszce czy casie możemy umieścić zdjęcia nasze, rodziny, a nawet rzeczy jakie nasze mamy lubią.



      Jestem zachwycona zdjęciami i na pewno nie raz skorzystam z usług tej firmy! Polecam serdecznie każdemu, kto uwielbia zdjęcia polaroid, albo chce zrobić komuś wspaniały prezent!


Projektogram: link

A wy macie już prezent na dzień matki?

5 komentarzy:

  1. cudownie to wygląda :) z chęcią sprawdzę stronę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny pomysł na prezent <3
    Bardzo uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! *.*
    Zapraszam wolnej chwili do nas
    ***KLIK***

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Book Written Rose , Blogger